Vispas, nachtvergunning, verenigingsboekje en opgave voor wedstrijden

Woensdag, 9 december 2020

Het is alweer december. Tijd voor de voorbereiding voor weer een nieuw visseizoen. Dat betekent een nieuwe vispas. Die krijg je gewoon thuisgestuurd. Hetzelfde geldt voor de nachtvergunning. Maar mogelijk moet je ook zelf nog even actie ondernemen. Dat is het geval in de volgende situaties:

* Uitprinten vergunning. Om te mogen vissen moet je kunnen laten zien dat je ook daadwerkelijk op 't Biesven mag vissen. Dat kan met de visplannerapp in combinatie met je Vispas of met de uitgeprinte vergunning in combinatie met je Vispas. De vergunning vindt je terug op deze website onder "downloads;

* Raadplegen verenigingsboekje. Ook dit staat onder de downloads. Wil je toch een papieren versie. Dan kun je die op komen halen op 28 december in het clubgebouw tussen 11.00 uur en 12.00 uur of 29 januari tussen 19.00 uur en 21.00 uur. Hou je wel aan de dan geldende coronamaatregelen;

* Ophalen nachtvergunning. Had je in 2020 een nachtvergunning, maar is de contributie niet in rekening gebracht, kom dan ook op 28 december naar het clubgebouw tussen 11.00 uur en 12.00 uur. Tegen betaling van € 15,= krijg je dan je nachtvergunning mee;

* Opgave viswedstrijden. We gaan er vanuit dat we het wedstrijdprogramma gewoon doorgang kunnen laten vinden vanaf eind maart. Wil je je al opgeven. Dan kan dat op 29 januari tussen 19.00 uur en 21.00 uur in het clubgebouw. Hou je wel aan de dan geldende coronamaatregelen.